Πώς μία από τις... χειρότερες μπίρες γίνεται ανάρπαστη!

Όσοι συνηθίζουν στις βραδινές εξόδους τους να πίνουν μπίρα, σίγουρα θα έχουν δοκιμάσει και τη γνωστή μεξικάνικη Corona – πιθανότατα με μία μικρή φέτα λεμόνι ή λάιμ στο στόμιο του μπουκαλιού. Πολλοί μάλιστα την προτιμούν και ζητούν μόνο τη συγκεκριμένη μπίρα. Έτσι, σε μία εποχή που πολλές εταιρείες του κλάδου αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, η Corona επεκτείνεται συνεχώς..Πώς θα σας φαινόταν, λοιπόν, αν σας λέγαμε ότι η συγκεκριμένη μάρκα μπίρας συγκεντρώνει τις χειρότερες κριτικές;Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg Businessweek, στην εξειδικευμένη ιστοσελίδα ratebeer.com, μετά από 3.200 γνώμες, η βαθμολογία που συγκεντρώνει η Corona είναι μόλις... 1,6 στα 10! Την ίδια στιγμή, η ιστοσελίδα Beer Advocate εντοπίζει στην Corona “ξεθωριασμένα αρώματα θείου” και “μέτρια ψημένα λαχανικά”. Αντίθετα, μπίρες όπως η Negra Modelo και η Dos Equis Amber συγκεντρώνουν πολύ καλύτερες κριτικές, δεν είναι όμως τόσο δημοφιλείς.Τι κάνει λοιπόν τόσο δημοφιλή την Corona; Σύμφωνα με τον αρθρογράφο του Businessweek Κάιλ Στοκ, το μάρκετινγκ.“Η συνταγή είναι απλή”, υποστηρίζει ο Στοκ, “άμμος, ήλιος και φέτες λάιμ”. Σύμφωνα με τον ίδιο, η Corona δεν πουλάει μπίρα, αλλά πουλάει “την ιδέα του να πίνεις μία μπίρα ενώ βρίσκεσαι σε διακοπές σε παραλία”. Και, προφανώς, το κάνει με μεγάλη επιτυχία.Συμπέρασμα; Τελικά το μάρκετινγκ μπορεί να δώσει... επιπλέον γεύση σε ένα προϊόν! news.gr

Via

 www.adieXodos.gr

Νεότερη Παλαιότερη