Απαλλαγείτε από το φούσκωμα

Θα θέλατε επίπεδη κοιλιά στην αποψινή έξοδό της, αλλά χάρη στο ένα αναψυκτικό ή το σακουλάκι με τα τσιπς, το κλείσιμο του φερμουάρ του αγαπημένου τζιν...
αποτελεί πραγματικό αγώνα. Μήπως σας θυμίζει κάτι; Το φούσκωμα της κοιλιάς όχι μόνο είναι
αντιαισθητικό, αλλά μπορεί να προκαλέσει και έντονη δυσφορία. Τα καλά νέα; Το φούσκωμα είναι μια κατάσταση που μπορείτε να αποφύγετε αρκετά εύκολα.

Αποφύγετε τις τροφές που προκαλούν κατακράτηση υγρών και νατρίου, πίνετε άφθονο νερό και ενσωματώστε στη διατροφή σας τα βότανα τα οποία βοηθούν σημαντικά στην καταπολέμηση του πρηξίματος. Ακολουθείστε το παρακάτω τριήμερο διατροφικό πρόγραμμα και θα απαλλαγείτε από τη δυσάρεστη και ενοχλητική αίσθηση «φουσκώματος», εύκολα και γρήγορα. Ημέρα 1η Πρωινό: 1 γιαούρτι 0-2%, 1 φρούτο εποχής, 2 κ.τ.σ καρυδόψιχα ή αμυγδαλόψιχα

Τσάι μέντα και νερό Πρωινό σνακ: 1 φρούτο εποχής Μεσημεριανό: 90 γρ στήθος κοτόπουλο, μαρούλι και ντομάτα σε 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης (μουστάρδα και μαγιονέζα light προαιρετικά), 1 μπανάνα

Νερό Απογευματινό σνακ: 30 γρ μαύρη σοκολάτα Βραδινό: Ομελέτα με 2 ασπράδια/ 1 κρόκο, 2 φλιτζάνια διάφορα λαχανικά (μανιτάρια, καρότα, πράσινα φασολάκια), ½ κ.τ.σ σόγια σος με λιγότερο αλάτι και ½ κ.τ.σ ψιλοκομμένο φρέσκο ginger, ½ φλιτζάνι καστανό ρύζι; 1 κ.τ.σ ελαιόλαδο για το τηγάνισμα

Νερό Ημέρα 2η Πρωινό: Ομελέτα με 4 ασπράδια, σοταρισμένα μανιτάρια και ντομάτες, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 1 φρούτο εποχής

Τσάι ginger και νερό Πρωινό σνακ: 1 γιαούρτι 0% με γεύση της επιλογής σας Μεσημεριανό: ¾ φλιτζανιού τυρί cottage χαμηλό σε λιπαρά, 1 φλιτζάνι φρουτοσαλάτα, ½ φλιτζάνι δημητριακά ολικής άλεσης

Τσάι μέντα και νερό Απογευματινό σνακ: 5 καρύδια Βραδινό: 120 γρ σολομό βραστό ή ψητό, ½ φλιτζάνι σπανάκι στον ατμό, 1 μεσαία ψητή γλυκοπατάτα

Νερό Ημέρα 3η Πρωινό: Σάντουιτς με αυγό: 1 φρυγανισμένο ψωμάκι ολικής άλεσης με 1 αυγό ομελέτα και 1τριγωνάκι τυρί light

Τσάι (ginger, μέντα ή μάραθο) Πρωινό σνακ : 1 γιαούρτι 0-2% λιπαρά, 1 φρούτο εποχής Μεσημεριανό: Σούπα μινεστρόνε (λαχανικά, μακαρονάκι κοφτό), 1 μικρή πίτα ολικής άλεσης ή 2 ρυζογκοφρέτες

Τσάι μέντα και νερό Απογευματινό σνακ: 1-2 σοκολατάκια υγείας Βραδινό: 150 γρ στήθος κοτόπουλο, 1 φλιτζάνι μαγειρεμένα πράσινα φασολάκια, ½ φλιτζάνι άγριο ρύζι.

press-gr.blogspot.gr


               www.adieXodos.gr
>>>
πηγή

                                                 -->
ergasia lefta work live stream money xrimata omorfia gineka igia video tv υγεία χρήματα εργασία λεφτά ίντερνετ γυναίκες  παιδιά  μετρό δουλειά τώρα αστεία  fail you tube foto εισόδημα δικτυακό marketing

Share/Bookmark
ERGASIA
Post A Comment - - ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΕΔΩ --->>>
  • - - Site - - Comment using
  • - - Facebook - - Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Lifestyle

[Lifestyle][twocolumns]

Υγεία Ομορφιά Διατροφή

[Υγεία Ομορφιά Διατροφή][bsummary]

More News

[Tv-News-Περίεργα-Αστεία-Video-fail-Photos-Jokes-Health][twocolumns]