Επτά σύλλογοι και ενώσεις Μικρασιατών, Κυπρίων και Κωνσταντινουπολιτών διοργάνωσαν τη διαμαρτυρία, ανήμερα της 28ης Οκτωβρίου, έξω από τα γραφεία του τηλεοπτικού σταθμού στο Μαρούσι.
..
..
--> ...
Δωρεάν αγγελίες . Κάνε κλικ στην εικόνα και ξεκίνα τώρα!
Αδιέξοδος στην ενημέρωση ?
Ο προαύλιος χώρος, μπροστά από το κτίριο του σταθμού, στις 19:30 πλημμύρισε με διαδηλωτές
οι οποίοι κρατώντας πανό και ελληνικές σημαίες φώναξαν συνθήματα. Είπαν και τον
Εθνικό Ύμνο…οι οποίοι κρατώντας πανό και ελληνικές σημαίες φώναξαν συνθήματα. Είπαν και τον
«Όταν ανοίγω την τηλεόραση και βλέπω τον Σουλεϊμάν, σκέφτομαι ότι στην καταστροφή της Σμύρνης έχασα τον παππού μου. Μου έρχεται να σπάσω την τηλεόραση…» λέει στο zappIT ο Χρήστος Κάζος, Πρόεδρος Συνδέσμου Μικρασιατών.
«Όταν ανοίγω την τηλεόραση και βλέπω τον Σουλεϊμάν, σκέφτομαι ότι στην καταστροφή της Σμύρνης έχασα τον παππού μου. Μου έρχεται να σπάσω την τηλεόραση…» λέει στο zappIT ο Χρήστος Κάζος, Πρόεδρος Συνδέσμου Μικρασιατών.
Ανάμεσα στους διαδηλωτές ήταν πολλοί νεαροί, που με πανό στα χέρια, φώναζαν συνθήματα κατά των τουρκικών σειρών που όπως λένε, έχουν πλημμυρίσει το τηλεοπτικό πρόγραμμα.
Μπροστά από το κτίριο του ΑΝΤ1 βρισκόταν αστυνομική δύναμη, που παρακολουθούσε από απόσταση και δεν πλησίασε τους διαδηλωτές.
..
--> ...
Δωρεάν αγγελίες . Κάνε κλικ στην εικόνα και ξεκίνα τώρα!
Αδιέξοδος στην ενημέρωση ?