Βουλευτής Χ.Α.: «Μας αρέσει ο ήχος των τανκ»

«Εμάς μας αρέσει ο ήχος της ερπύστριας στην άσφαλτο και το καυσαέριο των τανκ» ανέφερε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Αντώνης Γρέγος, επιχειρηματολογώντας για την επαναφορά των μηχανοκίνητων….
στρατιωτικών τμημάτων στις παρελάσεις. Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας, Παναγιώτης Καράμπελας, εξήγησε ότι η συμμετοχή των μηχανοκίνητων τμημάτων σε κάθε παρέλαση κοστίζει 2,357 εκατομμύρια ευρώ. Και πρόσθεσε «Δεν είναι υποχρεωτική η παρουσία μηχανοκίνητων τμημάτων. Είναι αρκετή αυτή των πεζοπόρων τμημάτων για τις συγκεκριμένες εκδηλώσεις. Ο παράγων είναι ο Έλληνας μαχητής και ο χειριστής των μέσων και όχι τα μέσα. Αυτά, σε συνδυασμό με το όχι ευκαταφρόνητο κόστος στην παρούσα συγκυρία, δικαιολογούν λιτές παρελάσεις με διοχέτευση των ποσών αυτών σε σημαντικότερους τομείς εκπαίδευσης».

Πηγή protothema.gr





                                                        -->


AGGELIES.PRO Δωρεάν αγγελίες . Κάνε κλικ  και ξεκίνα τώρα!                                                                                             


.. ergatodikeomata.blogspot.com/ .
/.trelokouneli.gr 
.adieXodos.gr   

 banner ads 



banner ads banner ads banner ads banner ads banner ads
Νεότερη Παλαιότερη