«Δεν φταίει η NOVA για τον υποιβιβασμό»

Σε νέα -επίσημη αυτή τη φορά- διευκρίνιση για την αναφορά που είχε κάνει στη NOVA προχώρησε η ΑΕΚ. Μετά τις σχετικές δηλώσεις του Ανδρέα Δημητρέλου, η ΠΑΕ εξέδωσε σήμερα και ανακοίνωση στην οποία τονίζει πως δεν αποδίδει οποιαδήποτε ευθύνη στη συνδρομητική τηλεόραση για τον υποβιβασμό του συλλόγου. Αναλυτικά η ανακοίνωση Η ΠΑΕ ΑΕΚ διευκρινίζει ότι η NOVA ούτε συνδέεται ούτε ευθύνεται για το διαφαινόμενο υποβιβασμό της ομάδας. Η σχετική αναφορά στην ανακοίνωση της ΠΑΕ είχε να κάνει με τη συνολική εικόνα του ελληνικού ποδοσφαίρου και με το ζήτημα της καθαρότητας και της διαφάνειάς του». Πηγή: Sport-fm.gr





                                                        -->


AGGELIES.PRO Δωρεάν αγγελίες . Κάνε κλικ  και ξεκίνα τώρα!                                                                                             


.. ergatodikeomata.blogspot.com/ .
/.trelokouneli.gr 
.adieXodos.gr   

 banner ads 



banner ads banner ads banner ads banner ads banner ads
Νεότερη Παλαιότερη