ΕΤΣΙ ΤΟ ΕΙΔΕ ΤΟ LEFT.GR
Το δελτίο – παρωδία της ΝΕΡΙΤ το οποίο ανάρτησε το left.gr, κατηγορεί με εμφανή διάθεση χιούμορ τους… εργαζόμενους της ΕΡΤ για τις κινητοποιήσεις τους, ενώ παράλληλα αποκαλεί τον κ. Σαμαρά «πολυχρονεμένο πρωθυπουργό» και αναφέρει πως συναντήθηκε με τον Ταγίπ Ερντογάν στην Κωνσταντινούπολη, όπου «παρακολούθησε συμβολικά την εκκένωση της πλατείας Ταξίμ».
Το δελτίο – παρωδία της ΝΕΡΙΤ το οποίο ανάρτησε το left.gr, κατηγορεί με εμφανή διάθεση χιούμορ τους… εργαζόμενους της ΕΡΤ για τις κινητοποιήσεις τους, ενώ παράλληλα αποκαλεί τον κ. Σαμαρά «πολυχρονεμένο πρωθυπουργό» και αναφέρει πως συναντήθηκε με τον Ταγίπ Ερντογάν στην Κωνσταντινούπολη, όπου «παρακολούθησε συμβολικά την εκκένωση της πλατείας Ταξίμ».
Tags
ΕΙΔΗΣΕΙΣ



