«Να επαναλειτουργήσει η ΕΡΤ με κανονικό πρόγραμμα»

Καταβάλλω κάθε προσπάθεια προκειμένου να υπάρξει λύση και να επαναλειτουργήσει σε όλες της τις συχνότητες η δημόσια ραδιοτηλεόραση με κανονικό πρόγραμμα» δήλωσε ο πρόεδρος της Δημοκρατικής Αριστεράς, Φώτης Κουβέλης, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της σύσκεψης των πολιτικών αρχηγών στο Μέγαρο Μαξίμου. Αυτό ήταν το αντικείμενο της συγκεκριμένης συνάντησης και όχι μόνο, είπε ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ και πρόσθεσε ότι: «Δεν είναι μόνο το ζήτημα της ΕΡΤ, αλλά και τα ζητήματα λειτουργίας της τρικομματικής κυβέρνησης, η οποία πρέπει να εξασφαλίζει τον κοινό τόπο, την κοινή
θέση και απόφαση και των τριών κομμάτων που την απαρτίζουν». Ο κ. Κουβέλης ανέφερε ακόμη ότι η συζήτηση θα συνεχιστεί αύριο στις οκτώ και μισή, ενώ προηγουμένως θα συνεδριάσει η Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΔΗΜΑΡ σε κοινή συνεδρίαση με τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής.

Ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ είπε ότι απαιτείται επικαιροποίηση στη βάση των νέων δεδομένων –όχι μόνο για την ΕΡΤ-

της προγραμματικής συμφωνίας των τριών κομμάτων, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι η αποψινή σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών ήταν «επίπονη και επίμονη από πλευράς ΔΗΜΑΡ». Προέχει το συμφέρον του τόπου και της κοινωνίας, για να βγούμε από το αδιέξοδο που έχει περιέλθει η χώρα» κατέληξε. Δείτε όλες τις εξελίξεις για την ΕΡΤ





                                                        -->


AGGELIES.PRO Δωρεάν αγγελίες . Κάνε κλικ  και ξεκίνα τώρα!                                                                                             


.. ergatodikeomata.blogspot.com/ .
/.trelokouneli.gr 
.adieXodos.gr   

 banner ads 



banner ads banner ads banner ads banner ads banner ads
Νεότερη Παλαιότερη