ΜΑΖΕΨΤΕ ΤΟΝ – Ο Βούτσης ζητά όχι μονο να μην απολυθούν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ..

.. ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ!!!
Αν είναι δυνατόν! Ο Βούτσης γράφει ξανά ιστορία. Ο γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, δήλωσε από το Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ ότι όλο το…. προσωπικό της ΕΡΤ είναι απαραίτητο και αν χρειαστεί θα αυξηθεί. Όπως το ακούσατε! Ο Βούτσης φαντάζεται πως όταν έρθει στην εξουσία, θα βάλει και τα παιδιά του ΣΥΡΙΖΑ. Για τέτοιες καταστάσεις μιλάμε. Και φυσικά θα τους πληρώνει όλους ο Ελληνικός λαός! Ο Βούτσης ανέφερε επίσης ότι «η κεντρική θέση του ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι η χώρα χρειάζεται μία μη σπάταλη και μη πολυτελή ΕΡΤ προκειμένου να ανταποκρίνεται στις μεγάλες ανάγκες των ημερών, καθώς σε κατάσταση κρίσης, ίσως αυτό να μην μπορούν να το κάνουν τα ιδιωτικά κανάλια».





                                                        -->


AGGELIES.PRO Δωρεάν αγγελίες . Κάνε κλικ  και ξεκίνα τώρα!                                                                                             


.. ergatodikeomata.blogspot.com/ .
/.trelokouneli.gr 
.adieXodos.gr   

 banner ads 



banner ads banner ads banner ads banner ads banner ads
Νεότερη Παλαιότερη