Μια πολύ όμορφη βραδιά με την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης στο Φεστιβάλ Ολύμπου

Εντυπωσιασμένοι και ενθουσιασμένοι έμειναν όσοι ήταν το βράδυ της Παρασκευής στο αρχαίο Δίον, όπου για το Φεστιβάλ Ολύμπου η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης έδωσε μια μεγάλη...
συναυλία με έργα των E.Grieg και L.V.Beethoven. Όλοι όσοι παρακολουθούσαν την εκδήλωση συμμετείχαν σ΄ αυτή με τα συνεχή χειροκροτήματά τους, λέγοντας στο τέλος ότι ήταν μια εξαιρετική και υπέροχη βραδιά, όπως άλλωστε δήλωσαν και οι συντελεστές της συναυλίας. Διευθυντής της ορχήστρας ήταν ο Βλαδίμηρος Συμεωνίδης και σολίστ ο Πάρις Τσενίκογλου, δύο φημισμένοι μουσικοί από την Κατερίνη, όπου έκαναν και τις πρώτες τους σπουδές. Πριν την έναρξη της συναυλίας ο Δήμαρχος Κατερίνης κ. Σάββας Χιονίδης τους έδωσε από μία πλακέτα τιμώντας τους για την προσφορά τους και ο πρόεδρος του Οργανισμού Φεστιβάλ Ολύμπου έδωσε το ειδικό αναμνηστικό λεύκωμα στον πρόεδρο της Κ.Ο.Θ. και αντιδήμαρχο περιβάλλοντος του Δήμου Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνο Ζέρβα. Τέλος, τη συναυλία παρακολούθησε συγκινημένος και ο καθηγητής μουσικής κ. Γιάννης Αδαμίδης, ο οποίος ήταν και ο δάσκαλος στα πρώτα μουσικά βήματα του Βλ. Συμεωνίδη και του Π. Τσενίκογλου. Το φωτορεπορτάζ είναι του Ευριπίδη Θεοδοσίου.
               www.adieXodos.gr
>>>
πηγή

-->
Νεότερη Παλαιότερη