«Δεν είχα καμία πρόταση για τηλεόραση»

Ο Παναγιώτης Πετράκης αυτή τη περίοδο έκανε συναυλίες μαζί με την Ευγενία Μανωλίδου και ολοκλήρωσαν την περιοδεία.Ο ηθοποιός και μουσικός μιλώντας στην κάμερα του Star εξομολογήθηκε ότι δεν έχει καμία πρόταση για τηλεόραση αλλά αντιλαμβάνεται ότι τα πράγματα είναι δύσκολα. «Απολύτως καμία πρόταση από τηλεόραση. Μακάρι να γίνουν περισσότερες παραγωγές με λιγότερα χρήματα για να απασχολήσουν περισσότερο κόσμο».
               www.adieXodos.gr
>>>
πηγή

-->
Νεότερη Παλαιότερη