Παράσταση διαμαρτυρίας κατά της αξιολόγησης από την ΠΟΕ-ΟΤΑ

Παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το κτίριο του υπουργείου Εσωτερικών πραγματοποιούν αυτή την ώρα μέλη της ΠΟΕ-ΟΤΑ (εργαζόμενοι στους δήμους) που αντιδρούν στις διαδικασίες αξιολόγησης και στο «ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας».

Η…

προγραμματισμένη για τις 11 συνάντησή τους με τον υπουργό Εσωτερικών, Γιάννη Μιχελάκη, θα πραγματοποιηθεί στις 2 μετά το μεσημέρι καθώς αυτή την ώρα στο ΥΠΕΣ συνεδριάζει η διακομματική επιτροπή ενόψει των εκλογών του Μαΐου.

Μαζί τους – σε ένδειξη συμπαράστασης – βρίσκονται και οι απολυμένες καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών.

Via

 www.adieXodos.gr

Νεότερη Παλαιότερη