Ακούμε συνέχεια πως την ώρα της οδήγησης είναι επικίνδυνο να κάνουμε οποιαδήποτε χρήση του κινητούμας, πόσο μάλλον να διαβάσουμε ένα εισερχόμενο μήνυμα(sms).
Μια διαφήμιση της Volkswagen, μας άνοιξε τα μάτια περισσότερο! Σε λιγότερο από 9 μέρες που κυκλοφόρησε, το βίντεο έχει ήδη περισσότερες από 700.000 θεάσεις στο YouTube!
Στον κινηματογράφο MCLCinema, στο HongKong, πραγματοποιήθηκε
το πείραμα που βιντεοσκοπήθηκε με σκοπό την αφύπνιση των οδηγών. Λίγο πριν την έναρξη της ταινίας, όλοι οι θεατές βλέπουν κάποιο διαφημιστικό σποτ ενός αυτοκίνητου εν κινήσει, από το εσωτερικό του. Κανείς δεν υποψιάζεται ότι σε λίγα δευτερόλεπτα θα λάβει ένα sms, που θα τους ταράξει …όχι το sms, αλλά η αυθόρμητη κίνηση τους να το διαβάσουν! Η συνέχεια στο βίντεο που ακολουθεί, ώστε να μη σας χαλάσω… το μήνυμα του! Volkswagen: Eyes on the road - YouTube
var ytcsi = {gt: function(n) {n = (n || '') + 'data_';return ytcsi[n] || (ytcsi[n] = {tick: {},span: {},info: {}});},tick: function(l, t, n) {ytcsi.gt(n).tick[l] = t || +new Date();},span: function(l, s, n) {ytcsi.gt(n).span[l] = (typeof s == 'number') ? s :+new Date() - ytcsi.data_.tick[l];},info: function(k, v, n) {ytcsi.gt(n).info[k] = v;}};ytcsi.perf = window.performance || window.mozPerformance ||window.msPerformance || window.webkitPerformance;ytcsi.tick('_start', ytcsi.perf ? ytcsi.perf.timing.responseStart : null);if (document.webkitVisibilityState == 'prerender') {ytcsi.info('prerender', 1);document.addEventListener('webkitvisibilitychange', function() {ytcsi.tick('_start');}, false);}
Via
Μια διαφήμιση της Volkswagen, μας άνοιξε τα μάτια περισσότερο! Σε λιγότερο από 9 μέρες που κυκλοφόρησε, το βίντεο έχει ήδη περισσότερες από 700.000 θεάσεις στο YouTube!
Στον κινηματογράφο MCLCinema, στο HongKong, πραγματοποιήθηκε
το πείραμα που βιντεοσκοπήθηκε με σκοπό την αφύπνιση των οδηγών. Λίγο πριν την έναρξη της ταινίας, όλοι οι θεατές βλέπουν κάποιο διαφημιστικό σποτ ενός αυτοκίνητου εν κινήσει, από το εσωτερικό του. Κανείς δεν υποψιάζεται ότι σε λίγα δευτερόλεπτα θα λάβει ένα sms, που θα τους ταράξει …όχι το sms, αλλά η αυθόρμητη κίνηση τους να το διαβάσουν! Η συνέχεια στο βίντεο που ακολουθεί, ώστε να μη σας χαλάσω… το μήνυμα του! Volkswagen: Eyes on the road - YouTube
var ytcsi = {gt: function(n) {n = (n || '') + 'data_';return ytcsi[n] || (ytcsi[n] = {tick: {},span: {},info: {}});},tick: function(l, t, n) {ytcsi.gt(n).tick[l] = t || +new Date();},span: function(l, s, n) {ytcsi.gt(n).span[l] = (typeof s == 'number') ? s :+new Date() - ytcsi.data_.tick[l];},info: function(k, v, n) {ytcsi.gt(n).info[k] = v;}};ytcsi.perf = window.performance || window.mozPerformance ||window.msPerformance || window.webkitPerformance;ytcsi.tick('_start', ytcsi.perf ? ytcsi.perf.timing.responseStart : null);if (document.webkitVisibilityState == 'prerender') {ytcsi.info('prerender', 1);document.addEventListener('webkitvisibilitychange', function() {ytcsi.tick('_start');}, false);}
Via