«Πραξικόπημα η μη συζήτηση στη Βουλή αν συγκεντρωθούν οι 120 υπογραφές»

Τεράστιο πραξικόπημα» θα ήταν η άρνηση της κυβέρνησης να πραγματοποιηθεί συζήτηση στη Βουλή για τη διοργάνωση δημοψηφίσματος για τη ΔΕΗ από τη στιγμή που θα κατατεθούν πάνω από 120 υπογραφές βουλευτών, υποστηρίζει ο…

κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Θοδωρής Δρίτσας σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ. «Αν δεν προχωρήσουμε στη συζήτηση στη Bουλή από τη στιγμή που θα κατατεθούν πάνω από 120 υπογραφές βουλευτών, θα είναι ένα τεράστιο πραξικόπημα. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν παίζει, δεν κάνει τακτικισμούς, όπως λέει η κ. Βούλτεψη. Έχει στρατηγική να αποτρέψει την πώληση της δημόσιας περιουσίας, ειδικά για τομείς τέτοιας σημασίας όπως είναι η ΔΕΗ. Ως εκ τούτου ότι μας δίνει το Σύνταγμα ως όπλο θα το χρησιμοποιήσουμε» τονίζει ο κ. Δρίτσας.

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ απορρίπτει τις κατηγορίες της κυβέρνησης για «επικοινωνιακό πυροτέχνημα». Όπως αναφέρει, «είναι υποχρέωσή μας και είναι μια πολιτική επιλογή να μην αφήσουμε αναξιοποίητο κανένα εργαλείο από αυτά που προβλέπει το σύνταγμα και ο κανονισμός της Βουλής. Όταν λέμε ότι η πώληση της ΔΕΗ είναι εθνικής σημασίας υπόθεση ανταποκρινόμαστε με συνέπεια σε αυτό που διακηρύσσουμε».

Σχολιάζοντας την άποψη της κυβέρνησης ότι δεν μπορούν να συναθροιστούν οι πέντε προτάσεις για το δημοψήφισμα, ο κ. Δρίτσας εκτιμά ότι «ανεξαρτήτως της περιγραφής που κάνει το κάθε κόμμα ή του τι θα συμπεριλάβει στην πρότασή του, το σημείο στο οπαίο συγκεντρώνονται τελικά όλες οι προτάσεις είναι το δημοψήφισμα για το σχέδιο νόμου που θα έχει γίνει νόμος του κράτους, αναφορικά με την πώληση της ΔΕΗ. Αυτό θα το περιλαμβάνουν όλες οι προτάσεις, δεν είναι δυνατόν να μην το περιλαμβάνουν. Το δημοψήφισμα δεν γίνεται πριν τη ψήφιση του νόμου, αλλά αφού ψηφιστεί, για να κρίνει η κοινωνία αν το αποδέχεται ή όχι. Κλιμάκωση θα υπάρξει βεβαίως, αλλά δεν μπορώ να σας πως αυτή τη στιγμή».

Via

www.adieXodos.gr


...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Νεότερη Παλαιότερη