Σιίτες αντάρτες κατέλαβαν το Αμράν

Oι σιίτες αντάρτες του Ανσαρουλάχ πήραν χθες υπό τον έλεγχό τους την πόλη Αμράν, βόρεια της πρωτεύουσας της Υεμένης Σαναά, έπειτα από σφοδρές συγκρούσεις με τις κυβερνητικές δυνάμεις, επιβεβαίωσε ένας τοπικός υπεύθυνος…

και ο εκπρόσωπος των ανταρτών. Η Αμράν βρίσκεται τώρα υπό τον έλεγχο των χούτι», των ανταρτών του Ανσαρουλάχ, δήλωσε ο τοπικός υπεύθυνος, τις δηλώσεις του οποίου επιβεβαίωσαν διαφορετικές στρατιωτικές πηγές και αυτόπτες μάρτυρες που μίλησαν στο Γαλλικό Πρακτορείο τηλεφωνικά.

Ο εκπρόσωπος τύπου του Ανσαρουλάχ, Μοχάμεντ Αμπντεσαλάμ, επίσης επιβεβαίωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο την κατάκτηση της Αμράν από τους μαχητές «που εισήλθαν στην πόλη για να στηρίξουν τον πληθυσμό» σύμφωνα με τον ίδιο.

Η εξέλιξη αυτή ακολουθεί τέσσερις ημέρες σφοδρών συγκρούσεων μετά την παραβίαση μιας εκεχειρίας, όπως ανακοίνωσε μια προεδρική επιτροπή. Η εκεχειρία παραβιάστηκε από τους υποστηρικτές του ισλαμιστικού κόμματος Αλ Ισλάχ», του αντίπαλου σουνιτικού κόμματος των χούτι στη βόρεια Υεμένη, κατηγόρησε ο Αμπντεσαλάμ. Αναλάβαμε λοιπόν τις ευθύνες μας και εισήλθαμε στην Αμράν. Η πόλη βρίσκεται απόψε υπό τον έλεγχό μας και οι συγκρούσεις έχουν τερματιστεί» προσέθεσε ο εκπρόσωπος επιβεβαιώνοντας ότι η οργάνωσή του είναι «έτοιμη» να παραδώσει την πόλη στις κυβερνητικές δυνάμεις χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει υπό ποιες συνθήκες.

Ο απολογισμός των θυμάτων που δόθηκε από διαφορετικές πηγές κάνει λόγο για πολλές δεκάδες νεκρούς και στα δύο στρατόπεδα, ενώ κάποιοι αναφέρουν έως και 400 νεκρούς. Είναι όμως αδύνατο να επιβεβαιωθεί αυτός ο αριθμός από ανεξάρτητη πηγή.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Via

www.adieXodos.gr


...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Νεότερη Παλαιότερη