Η στήριξη ή όχι των εργαζομένων της ΔΕΗ στην ατζέντα της Συνεδρίασης της ΓΣΕΕ

Να αποφασίσει, εάν θα στηρίξει νομικά και συνδικαλιστικά τις ενδεχόμενες κινητοποιήσεις των εργαζόμενων στη ΔΕΗ, καλείται σήμερα, στις 12:00 το μεσημέρι η ΓΣΕΕ.Σύμφωνα με συνδικαλιστικά στελέχη, εξετάζεται το σενάριο της κήρυξης απεργιών από τα Εργατικά Κέντρα των πόλεων, με διαφορετικό κάθε φορά διεκδικητικό πλαίσιο, το οποίο θα καλύπτει και τους εργαζομένους στην επιχείρηση.Με ανακοίνωσή της η ΓΣΕΕ ζητά από την κυβέρνηση «να πάρει πίσω το μέτρο της επιστράτευσης», κάνει λόγο για «κακοποίηση των δημοκρατικών θεσμών» και δηλώνει ότι «θα στηρίξει με κάθε νόμιμο μέσο και τρόπο τον αγώνα και τις αποφάσεις των συνδικαλιστικών οργάνων και των εργαζομένων στη ΔΕΗ».Εξάλλου, με ανακοίνωσή της η ΔΑΚΕ ιδιωτικού τομέα ζητά την παρέμβαση του Προέδρου της Δημοκρατίας, «προκειμένου να διασφαλιστούν στο ακέραιο τόσο η δημοκρατική λειτουργία των θεσμών, όσο και σημαντικά δημοκρατικά δικαιώματα».

Via

www.adieXodos.gr


...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Νεότερη Παλαιότερη