ΔΕΗ: Ο τετραπληγικός στη Μαγνησία δεν ήταν ενταγμένος στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών

Απάντηση στηn πρώην υφυπουργό Υγείας, Ζέτα Μακρή, η οποία κατήγγειλε ότι συνεργείο της ΔΕΗ Μαγνησίας έκοψε το ρεύμα λόγω οφειλών στο σπίτι ζεύγους που αντιμετωπίζει βαριά και μη αναστρέψιμα προβλήματα υγείας, έδωσε…

η ΔΕΗ.

Πρόκειται γα έναν τετραπληγικό που χρειάζεται καθημερινά την υποστήριξη οξυγόνου, ενώ και η σύζυγός του πάσχει από σκλήρυνση κατά πλάκας.

Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η εταιρεία, και σε αυτή την περίπτωση δεν είχε υποβληθεί από το εν λόγω άτομο αίτηση ένταξης στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών.

Η εταιρεία διευκρινίζει ότι μόλις ενημερώθηκε, επανασύνδεσε άμεσα το ρεύμα και ζητά εκ νέου από τα άτομα που ανήκουν στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες να υποβάλουν τηλεφωνική αίτηση στον αριθμό 11 770, προκείμενου να διασφαλιστεί η αδιάλειπτη ηλεκτροδότηση των σπιτιών τους.

Via

www.adieXodos.gr


...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Νεότερη Παλαιότερη