Ιεράπετρα: Τροφική δηλητηρίαση για παρέα Ολλανδών τουριστών

Σε συναγερμό τέθηκε το απόγευμα το νοσοκομείο της Ιεράπετρας καθώς μια παρέα Ολλανδών υπέστη τροφική δηλητηρίαση κατά την διάρκεια της εκδρομής της στο νησί Χρυσή της Ιεράπετρας.

Όλα ξεκίνησαν όταν οι τουρίστες άρχισαν…

να νιώθουν αδιαθεσία αφού είχαν φάει.

Τα συμπτώματα που παρουσίασαν στην συνέχεια δεν άργησαν να δείξουν ότι επρόκειτο για κάποια δηλητηρίαση και έτσι αμέσως στήθηκε επιχείρηση μεταφοράς προκειμένου να μεταβούν στο κοντινότερο νοσοκομείο.

Αργά το απόγευμα οι τέσσερις ταλαιπωρημένοι τουρίστες είχαν φτάσει στο νοσοκομείο ενώ σύμφωνα με πληροφορίες και άλλα μέλη της παρέας αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα και ίσως χρειαστεί να νοσηλευτούν.

Πηγή: cretapost.gr

Via

www.adieXodos.gr


...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Νεότερη Παλαιότερη