Στο πλευρό της ομάδας ΔΙΑΣ ο Κικίλιας

Μια ασυνήθιστη συνάντηση είχαν πριν το μεσημέρι της Τετάρτης

άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ με τον υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη κ. Βασίλη Κικίλια.

Ο υπουργός «πέτυχε» την ομάδα πάνω στην αλλαγή βάρδιας…

και κάθισε τουλάχιστον 30 λεπτά μαζί τους. Συζήτησε για την καθημερινότητα ενώ άκουσε με προσοχή όσα του είπαν οι άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ.

Ο ίδιος ο υπουργός σε φωτογραφία που ανέβηκε στον λογαριασμό του στο twitter ανέφερε: «Οι αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ δίνουν με αυταπάρνηση τη μάχη για να αισθανόμαστε όλοι ασφαλείς. Θα είμαι δίπλα τους».

Via

www.adieXodos.gr


...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Νεότερη Παλαιότερη