ΤΩΡΑ: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο άγαλμα του Βενιζέλου από μέλη της ΕΔΟΘ (ΦΩΤΟ και VIDEO)

Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτή την ώρα η συγκέντρωση διαμαρτυρίας της ΕΔΟΘ στο άγαλμα του Βενιζέλου. Δημόσιοι υπάλληλοι, καθηγητές, εργαζόμενοι στον τομέα της Υγείας κλπ πραγματοποιούν διαδήλωση στο πλαίσιο της απεργίας της ΑΔΕΔΥ και στη συνέχεια θα ακολουθήσει πορεία προς το υπουργείο Μακεδονίας- Θράκης. Δείτε στο βίντεο τη δήλωση του προέδρου του ΕΔΟΘ Πέτρου Κετικίδη:

Via

www.adieXodos.gr


...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Νεότερη Παλαιότερη