
Στις αρχές του 2016 αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία η τοξωτή γέφυρα...
στην Τσακώνα. Η παράδοση θα γίνει ταυτόχρονα με το τμήμα του
αυτοκινητόδρομου Παραδείσια -Τσακώνα, συνολικού μήκους 10,2 χιλιομέτρων.
Ο προγραμματισμός προβλέπει αρχικά η εκχώρηση να γίνει στο Δημόσιο και
από εκεί θα αναλάβει η Κοινοπραξία «Μορέας» όπου και θα διαχειρίζεται
και θα συντηρεί τη γέφυρα και ο συνολικός προϋπολογισμός κατασκευής του
έργου ανέρχεται σε 22.850.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Το συνολικό μήκος της γέφυρας φθανει τα 390 μέτρα και το άνοιγμα της τα
300 μέτρα. Είναι η 2η μεγαλύτερη γέφυρα στην Ελλάδα από πλευράς
ανοίγματος (μετά τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου) και συγκαταλέγεται μεταξύ
των μεγαλυτέρων τοξωτών γεφυρών παγκοσμίως. Η κατασκευή του έργου έγινε από την εταιρεία ΤΕΡΝΑ Α.Ε., μέλος του
Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και απασχολήθηκαν συνολικά πάνω από 600 εργαζόμενοι.
Via
αυτοκινητόδρομου Παραδείσια -Τσακώνα, συνολικού μήκους 10,2 χιλιομέτρων.
Ο προγραμματισμός προβλέπει αρχικά η εκχώρηση να γίνει στο Δημόσιο και
από εκεί θα αναλάβει η Κοινοπραξία «Μορέας» όπου και θα διαχειρίζεται
και θα συντηρεί τη γέφυρα και ο συνολικός προϋπολογισμός κατασκευής του
έργου ανέρχεται σε 22.850.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Το συνολικό μήκος της γέφυρας φθανει τα 390 μέτρα και το άνοιγμα της τα
300 μέτρα. Είναι η 2η μεγαλύτερη γέφυρα στην Ελλάδα από πλευράς
ανοίγματος (μετά τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου) και συγκαταλέγεται μεταξύ
των μεγαλυτέρων τοξωτών γεφυρών παγκοσμίως. Η κατασκευή του έργου έγινε από την εταιρεία ΤΕΡΝΑ Α.Ε., μέλος του
Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και απασχολήθηκαν συνολικά πάνω από 600 εργαζόμενοι.
Via