Η αλήθεια είναι ότι προκαλούν πολλά σχόλια ακόμα και μέσα στις ίδιες τους τις παρέες...
Τα ζευγάρια του facebook είναι μια κατηγορία από μόνα τους, ιδιαίτερα αυτά που διαφημίζουν διαρκώς την αγάπη τους ποστάροντας
φωτογραφίες από χαρούμενα στιγμιότυπα του κοινού τους βίου και σχολιάζοντας διαρκώς ο ένας στη σελίδα του άλλου.Πόσο όμως αγαπιούνται στ’ αλήθεια όσοι διαφημίζουν την αγάπη τους στο facebook; Μια νέα έρευνα έρχεται να προσθέσει κάποια νέα στοιχεία στην επιστήμη της συμπεριφοράς και συνδέει ευθέως τον βαθμό αυτοεκτίμησης που κάποια άτομα έχουν μόνον όταν είναι μέσα σε μια σχέση, με την ανάγκη τους να την επιδεικνύουν στο facebook καθώς και την τάση των εσωστρεφών ατόμων να δείχνουν τα αισθήματά τους κυρίως μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κάτι που δεν έχουν ανάγκη να κάνουν οι εξωστρεφείς. Το Πανεπιστήμιο Albright λοιπόν έκανε μια έρευνα σ’ενα μικρό γκρουπ εθελοντών- χρηστών του facebook που έχουν σχέση για χρονικό διάστημα που κυμαίνεται από τον ένα μήνα μέχρι τα τριάντα χρόνια, για να διαπιστώσουν ότι αυτοί που ποστάρουν για τη σχέση τους σε γενικές γραμμές είναι ευχαριστημένοι μέσα σ’αυτή αλλά όσοι επαίρονται για τη σχέση τους, γράφοντας διαρκώς γιαυτήν είναι μια άλλη ιστορία… Tα άτομα που εξαρτούν την αυτοεκτίμησή τους από το αν βρίσκονται σε μια σχέση και το πόσο καλά αυτή πηγαίνει, έχουν την τάση να δηλώνουν διαρκώς στο facebook την ευτυχία τους… Εικονογράφηση: Banksy Τα άτομα που έχουν υψηλό βαθμό εξαρτημένης από την σχέση τους αυτοεκτίμησης (Relationship Contigent Self-Esteem, το λένε οι ψυχολόγοι) δηλαδή, τα άτομα που εξαρτούν την αυτοεκτίμησή τους από το αν βρίσκονται σε μια σχέση και το πόσο καλά αυτή πηγαίνει έχουν την τάση να δηλώνουν διαρκώς στο facebook την ευτυχία τους. Όπως δηλώνουν χαρακτηριστικά οι ερευνητές: “Τα άτομα αυτά αισθάνονται διαρκώς την ανάγκη να δείχνουν στο σύντροφό τους αλλά κυρίως στον εαυτό τους ότι η σχέση τους πάει καλά”. Οι εθελοντές της έρευνας συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο για τις συνήθειες τους στο facebook ενώ ταυτόχρονα οι ερευνητές, με άλλο ερωτηματολόγιο μέτρησαν τα πέντε βασικά στοιχεία της προσωπικότητας: ειλικρίνεια/ανοιχτό χαρακτήρα, ευσυνειδησία, εξωστρέφεια, ευήθεια και βαθμό νεύρωσης. Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάστηκαν σε δύο ψυχολογικά συνέδρια στο Τέξας και στην Καλιφόρνια πριν από λίγους μήνες. Σύμφωνα με την έρευνα, τα πιο νευρωτικά άτομα παρουσιάζουν την τάση να χρησιμοποιούν το facebook για να παρακολουθούν τον σύντροφό τους κάτι που για τους ερευνητές ήταν αναμενόμενο γιατί οι νευρωτικοί αναπτύσσουν ευκολότερα αισθήματα ζήλιας. Την ίδια στιγμή βέβαια, η χρήση του facebook γι αυτά τα άτομα λειτουργεί και ανακουφιστικά αφού τους καθησυχάζει για την πορεία της σχέσης τους. Το στοιχείο που εξέπληξε ωστόσο τους ερευνητές είναι το ότι τα εξωστρεφή άτομα που έχουν τους περισσότερους φίλους στο facebook, γράφουν συχνά στη σελίδα τους και σχολιάζουν στις σελίδες των υπόλοιπων χρηστών, δημοσιεύουν πολύ λιγότερες πληροφορίες για τη σχέση τους από τους εσωστρεφείς που φαίνεται ότι πίσω από την οθόνη ξεπερνούν τους ενδοιασμούς τους για την έκφραση των συναισθημάτων τους.
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά τα στοιχεία. Μένει να δούμε πώς θα τα αξιοποιήσει το ίδιο το facebook,marketing wise.
Via
φωτογραφίες από χαρούμενα στιγμιότυπα του κοινού τους βίου και σχολιάζοντας διαρκώς ο ένας στη σελίδα του άλλου.Πόσο όμως αγαπιούνται στ’ αλήθεια όσοι διαφημίζουν την αγάπη τους στο facebook; Μια νέα έρευνα έρχεται να προσθέσει κάποια νέα στοιχεία στην επιστήμη της συμπεριφοράς και συνδέει ευθέως τον βαθμό αυτοεκτίμησης που κάποια άτομα έχουν μόνον όταν είναι μέσα σε μια σχέση, με την ανάγκη τους να την επιδεικνύουν στο facebook καθώς και την τάση των εσωστρεφών ατόμων να δείχνουν τα αισθήματά τους κυρίως μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κάτι που δεν έχουν ανάγκη να κάνουν οι εξωστρεφείς. Το Πανεπιστήμιο Albright λοιπόν έκανε μια έρευνα σ’ενα μικρό γκρουπ εθελοντών- χρηστών του facebook που έχουν σχέση για χρονικό διάστημα που κυμαίνεται από τον ένα μήνα μέχρι τα τριάντα χρόνια, για να διαπιστώσουν ότι αυτοί που ποστάρουν για τη σχέση τους σε γενικές γραμμές είναι ευχαριστημένοι μέσα σ’αυτή αλλά όσοι επαίρονται για τη σχέση τους, γράφοντας διαρκώς γιαυτήν είναι μια άλλη ιστορία… Tα άτομα που εξαρτούν την αυτοεκτίμησή τους από το αν βρίσκονται σε μια σχέση και το πόσο καλά αυτή πηγαίνει, έχουν την τάση να δηλώνουν διαρκώς στο facebook την ευτυχία τους… Εικονογράφηση: Banksy Τα άτομα που έχουν υψηλό βαθμό εξαρτημένης από την σχέση τους αυτοεκτίμησης (Relationship Contigent Self-Esteem, το λένε οι ψυχολόγοι) δηλαδή, τα άτομα που εξαρτούν την αυτοεκτίμησή τους από το αν βρίσκονται σε μια σχέση και το πόσο καλά αυτή πηγαίνει έχουν την τάση να δηλώνουν διαρκώς στο facebook την ευτυχία τους. Όπως δηλώνουν χαρακτηριστικά οι ερευνητές: “Τα άτομα αυτά αισθάνονται διαρκώς την ανάγκη να δείχνουν στο σύντροφό τους αλλά κυρίως στον εαυτό τους ότι η σχέση τους πάει καλά”. Οι εθελοντές της έρευνας συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο για τις συνήθειες τους στο facebook ενώ ταυτόχρονα οι ερευνητές, με άλλο ερωτηματολόγιο μέτρησαν τα πέντε βασικά στοιχεία της προσωπικότητας: ειλικρίνεια/ανοιχτό χαρακτήρα, ευσυνειδησία, εξωστρέφεια, ευήθεια και βαθμό νεύρωσης. Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάστηκαν σε δύο ψυχολογικά συνέδρια στο Τέξας και στην Καλιφόρνια πριν από λίγους μήνες. Σύμφωνα με την έρευνα, τα πιο νευρωτικά άτομα παρουσιάζουν την τάση να χρησιμοποιούν το facebook για να παρακολουθούν τον σύντροφό τους κάτι που για τους ερευνητές ήταν αναμενόμενο γιατί οι νευρωτικοί αναπτύσσουν ευκολότερα αισθήματα ζήλιας. Την ίδια στιγμή βέβαια, η χρήση του facebook γι αυτά τα άτομα λειτουργεί και ανακουφιστικά αφού τους καθησυχάζει για την πορεία της σχέσης τους. Το στοιχείο που εξέπληξε ωστόσο τους ερευνητές είναι το ότι τα εξωστρεφή άτομα που έχουν τους περισσότερους φίλους στο facebook, γράφουν συχνά στη σελίδα τους και σχολιάζουν στις σελίδες των υπόλοιπων χρηστών, δημοσιεύουν πολύ λιγότερες πληροφορίες για τη σχέση τους από τους εσωστρεφείς που φαίνεται ότι πίσω από την οθόνη ξεπερνούν τους ενδοιασμούς τους για την έκφραση των συναισθημάτων τους.
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά τα στοιχεία. Μένει να δούμε πώς θα τα αξιοποιήσει το ίδιο το facebook,marketing wise.
Via