Αυξημένο τζίρο προσδοκά η αγορά τα εφετινά Χριστούγεννα

Με την ελπίδα ότι θα καταφέρουν να πάρουν μερίδιο από το 1,6 δισ. ευρώ που υπολογίζεται ότι είναι το δώρο των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα, οι εμπορικές

επιχειρήσεις περιμένουν τους καταναλωτές να κάνουν τις γιορτινές αγορές τους. 

Η κίνηση στους εμπορικούς δρόμους της χώρας θυμίζει προηγούμενα χρόνια και παρά το γεγονός ότι αρκετοί ήταν οι καταναλωτές που δεν προχώρησαν ακόμα σε αγορές, οι έμποροι εκτιμούν ότι μέχρι και την παραμονή των Χριστουγέννων οι πωλήσεις θα αυξηθούν καθώς και eφέτος λίγο πολύ οι Ελληνες δεν θα αλλάξουν την καθιερωμένη συνήθειά τους και θα κάνουν τις αγορές τους.

Εκτιμάται ότι η μέση δαπάνη για τις γιορτινές αγορές θα ανέλθει στα 145 ευρώ. Ωστόσο έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης (ΣΕΛΠΕ) για τις προθέσεις των καταναλωτών δείχνει ότι φέτος επτά στους δέκα θα δαπανήσει λιγότερα χρήματα με το 60% του συνόλου να προγραμματίζει αγορές έως 100 ευρώ.

Οι έμποροι πάντως αναμένουν με αισιοδοξία τις επόμενες ημέρες. Αλλωστε, σύμφωνα με τους ίδιους, ο Δεκέμβριος αποτελεί παραδοσιακά έναν από τους κρισιμότερους μήνες για τα ταμεία των εμπορικών επιχειρήσεων με πάνω από το 25% του ετήσιου τζίρου των καταστημάτων να επιτυγχάνεται στις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς και σε κάποια είδη όπως τα παιχνίδια ακόμα και το 40%.

Ο εμπορικός κόσμος της χώρας αισιοδοξεί ότι η φετινή εορταστική περίοδος μπορεί να αναπληρώσει μέρος του χαμένου τζίρου των 2 δισ. ευρώ των δύο προηγούμενων ετών της πανδημίας.

Το γεγονός ότι λόγω της πίεσης που έχουν δεχθεί τα νοικοκυριά από τις αυξήσεις στην ενέργεια και τα βασικά αγαθά δημιουργεί ερωτήματα για το ποιο τελικά θα είναι το διαθέσιμο ποσό για γιορτινές αγορές και αυτός είναι και ο λόγος που σχεδόν οι 8 στους 10 που ρωτήθηκαν σε έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος απάντησαν ότι οι τιμές θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στις επιλογές τους ενώ το 31% ανέφερε ότι θα κάνει δώρα μικρότερης αξίας από παλαιότερα. Το δεδομένο αυτό οδήγησε αρκετές επιχειρήσεις να πραγματοποιούν προσφορές και αυτές τις ημέρες με σκοπό δώσουν επιλογές σε όλους τους καταναλωτές.

Πηγή ...
Νεότερη Παλαιότερη
Περιποίηση Προσώπου
Περιποίηση Σώματος
Στοματική Περιποίηση
Περιποίηση Μαλλιών
Ανδρική Περιποίηση
Αντηλιακή Προστασία
Παιδική Περιποίηση εργασία από το σπίτι μέσω ίντερνετ