Κάθε άνθρωπος έχει ευλογηθεί αλλά και επιφορτιστεί με την ελευθερία της βούλησης και δράσης...

..Το να ζητάει κανείς να τον σέβονται σαν άνθρωπο στο χώρο της εργασίας, δεν είναι πολυτέλεια αλλά δικαίωμά του και υποχρέωση προς τον εαυτό του...
Κανείς όμως δεν μπορεί να βοηθήσει τον εαυτό του, αν δεν αποφασίσει ο ίδιος να κάνει κάτι. Χρειάζεται πρωταρχικά να σεβαστεί τον εαυτό του και να διεκδικήσει το δικαίωμα  να τον...
σέβονται και οι άλλοι. Μεταξύ αυτών είναι και ο προϊστάμενος που δημιουργεί προβλήματα στην αυτό-εκτίμηση του ως εργαζόμενο. .................................


..... Έτσι λοιπόν, απομονωμένος και αποκομμένος βρίσκεται  συχνά υπό το καθεστώς ψευδαισθήσεων. Συχνά π.χ. πιστεύει ότι όλα πάνε καλά και ότι δεν υπάρχουν σοβαρά προβλήματα πέρα από την έλλειψη χρημάτων. Ότι το προσωπικό ενδιαφέρεται, εκτός από μερικούς, ότι γενικά οι περισσότεροι γύρω του τον σέβονται και τον θαυμάζουν.............


 Ακούστε τις συζητήσεις των υπαλλήλων.  Οι μάνατζερ μαθαίνουν περισσότερα από αυτό, παρά από τις στατιστικές αναφορές...................



Οργανώστε μια σύντομη συνάντηση με την ομάδα σας κάθε μήνα.  Γνωστοποιήστε τους πως τα πάνε ως τμήμα και δώστε τους την ευκαιρία να κάνουν ερωτήσεις ή να μοιράζονται απόψεις.  Η ανοιχτή επικοινωνία θα βοηθήσει τον καθένα να κάνει καλύτερα τη δουλειά του........

Προσέξτε όταν κάνετε αλλαγές.  Μην αναδιοργανώνετε το τμήμα ή κάνετε αλλαγές στις διαδικασίες πολύ γρήγορα.  Μιλήστε στο νέο σας προσωπικό και ανακαλύψτε εάν οι αλλαγές θα κάνουν τα πράγματα να δουλέψουν καλύτερα.  Αποφύγετε να αλλάξετε πράγματα μόνο και μόνο για να τα αλλάξετε...........

Συγκεντρωθείτε στα αποτελέσματα.  Ένας υφιστάμενος μπορεί να κάνει τη δουλειά διαφορετικά από τον τρόπο με τον οποίο εσείς περιμένετε.  Εάν αυτό έχει τα αποτελέσματα που θέλετε, μην προσπαθείτε να επιβάλλετε στον υφιστάμενο να κάνει τα πράγματα με τον δικό σας τρόπο........


Τα επτά αμαρτήματα που πολύ συχνά – ασυναίσθητα -  κάνουν οι νέοι Μάνατζερ

1                     Προσπαθούν να γίνουν αρεστοί, αντί σεβαστοί.
2                   Δεν ρωτούν τη συμβουλή των υφισταμένων τους και τη βοήθεια τους.
3                   Δεν αναπτύσσουν την έννοια της ευθύνης στους υφισταμένους, και την περιμένουν από τους φίλους.
4                   Δίνουν έμφαση στους κανόνες, αντί για τις ικανότητες των υπαλλήλων.
5                   Δεν κρατούν δημιουργικές τις κρίσεις τους.
6                   Αγνοούν τα παράπονα των υπαλλήλων.
7                   Κρατούν ανενημέρωτους τους ανθρώπους - δεν σέβονται το δικαίωμα τους να γνωρίζουν.
.................

Κακός προϊστάμενος είναι αυτός που κυκλοφορεί με μια επιγραφή στο μέτωπο που λέει “ Εγώ είμαι το αφεντικό και θα κάνεις ό,τι σου λέω”.......................


Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει ένας κακός προϊστάμενος;
Οι κακοί προϊστάμενοι μπορούν να αλλάξουν. Δεν αλλάζουν όμως τόσο συχνά. Εάν σαν υπάλληλος αντιμετωπίζετε προβλήματα με τον προϊστάμενό σας, η συμβουλή είναι να του τα γνωστοποιήσετε. Το οφείλετε. Φυσικά, διατρέχετε τον κίνδυνο να σας απολύσουν, αλλά ποιος ο λόγος να βρίσκεστε σε ένα περιβάλλον που δεν σας ευχαριστεί;.............................



Όταν γνωρίζεις πως να αντιμετωπίζεις,   και πως να προλαμβάνεις τις προστριβές και δυσαρέσκειες μεταξύ των συνεργατών - υφισταμένων σου.
  Όταν γνωρίζεις πως να βελτιώνεις τις συνθήκες ασφαλούς εργασίας.
   Όταν γνωρίζεις πως να διατηρείς την ψυχραιμία σου και να είσαι δίκαιος......




Μάνατζερ = αυτός που παίρνει αποφάσεις


Διακρίνεται πέρα από τις γνώσεις και την κατάρτισή του, από την Συμπεριφορά του, από το τρόπο που αντιμετωπίζει τα προβλήματα και τους ανθρώπους.
Αυτό είναι το κύριο σημείο. Αλλιώς, ο καθένας που διαβάζει ένα βιβλίο θα μπορούσε να είναι καλός Μάνατζερ.
   




Ο όχι τώρα Πνίγομαι…
Είναι συνεχώς πνιγμένος και ποτέ δεν μπορεί να σας αφιερώσει λίγο χρόνο για να σας βοηθήσει στην λύση ενός εταιρικού σας προβλήματος σας Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ο προϊστάμενος σας να γνωρίζει την δουλειά πολύ λιγότερο από ότι εσείς και οι δυνατότητες του να είναι πολύ λιγότερες από ότι οι απαιτήσεις τις θέσεις του..................



ΕΠΙΛΟΓΕΣ  ΑΠΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΜΑΣ .........ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΚΑΔΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΔΩΡΑ ΣΕ ...
http://ergatodikeomata.blogspot.com/
Νεότερη Παλαιότερη