Το πρώτο του ταξίδι έκανε σήμερα το καραβάκι ”Άγιος Γεώργιος” στα νερά του Θερμαϊκού. Λίγο μετά τις 11:30 ξεκίνησε την βόλτα του από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στο ύψος του “Kitchen Bar”. Μετά τον ” Κωνσταντή”, ο ” Άγ. Γεώργιος” είναι το δεύτερο καραβάκι που ενισχύει τη θαλάσσια συγκοινωνία, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.Το καράβι θα αναχωρεί καθημερινά με δρομολόγια που θα εκτελούνται ανά 1 ώρα από τις 9:30 το πρωί μέχρι τις 21:00 το βράδυ. Οι επιβάτες θα μεταφέρονται από την Θεσσαλονίκη με προορισμό την προβλήτα νέων επιβατών και με ενδιάμεση στάση την προβλήτα Περαίας. Με αυτό τον τρόπο θα έχουν άμεση πρόσβαση σ τις παραλίες του Θερμαϊκού.Η διαδρομή διαρκεί περί τα 40- 50 λεπτά της ώρας και η τιμή του απλού εισιτηρίου είναι 2,5 ευρώ. Οι τιμές για τους φοιτητές είναι στα 2 ευρώ. Χαμηλότερες είναι οι τιμές σε ειδικές κατηγορίες επιβατών, στους χρήστες καθημερινών η πολλαπλών διαδρομών. Υπάρχουν και τιμές ομαδικών εισιτηρίων κατόπιν συνεννόησης. Τέλος τα παιδιά έως 10 ετών μετακινούνται δωρεάνΑπό τα δεδομένα της κίνησης του ”Άη Γιώργη” θα εξαρτηθεί αν θα δρομολογηθεί και τρίτο καραβάκι που θα εκτελεί εκ νέου καινούργια δρομολόγια.Δείτε τις ΦΩΤΟ του Thestival.gr:
Via
Via
www.adieXodos.gr
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια κρίση τώρα που είμαι άνεργος ;
Για να μάθεις τις απαντήσεις πάτησε τώρα ΕΔΩ
Tags
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
