«Τροχοπέδη οι ποσοστώσεις στην αξιολόγηση»

Τροχοπέδη αποτελούν, σύμφωνα με τη ΔΗΜΑΡ, για τον αναγκαίο εκσυγχρονισμό της δημόσιας διοίκησης, οι αυθαίρετες ποσοστώσεις στο θέμα της αξιολόγησης. Το κόμμα κάνει λόγο για απορρύθμιση του δημόσιου τομέα από ερασιτεχνικούς…

πειραματισμούς από την πλευρά των αρμόδιων υπουργείων. Η αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων χωρίς κριτήρια και με αυθαίρετες και μη νόμιμες ποσοστώσεις αποτελεί τροχοπέδη για τον αναγκαίο εκσυγχρονισμό της δημόσιας διοίκησης.

Οι ερασιτεχνικοί πειραματισμοί των αρμοδίων υπουργών και η αντιδημοκρατικής αντίληψης προσφυγή του ελληνικού δημοσίου κατά της αποχής των δημοσίων υπαλλήλων δεν οικοδομούν ένα σύγχρονο δημόσιο τομέα. Αντίθετα, τον απορρυθμίζουν» αναφέρει η ανακοίνωση της ΔΗΜΑΡ.

Via

www.adieXodos.gr


...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Νεότερη Παλαιότερη