Το Μετρό «οδηγεί» τον Πειραιά στην νέα εποχή

Είναι αλήθεια και όσοι ζούμε σε αυτήν την πόλη το γνωρίζουμε καλά, ότι ο Πειραιάς έχανε την μια ευκαιρία πίσω από την άλλη, όλα αυτά τα

χρόνια.

Του Κώστα Κατσαφάδου, Υφυπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βουλευτή ΝΔ στην Α Πειραιώς και Νήσων

Ούτε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, δεν είχε ενταχθεί ένα έργο πνοής, ένα έργο που θα σηματοδοτούσε την αναβάθμιση της πόλης και θα έδειχνε ότι μπορούσε να κάνει το μεγάλο άλμα στη νέα εποχή.

Για αυτό και πιστεύω, το ότι το Μετρό έφτασε στον Πειραιά, δεν είναι απλώς ένα απαραίτητο έργο, που θα ανακουφίσει το κυκλοφοριακό της πόλης, θα διευκολύνει εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους και θα εξοικονομήσει πόρους και ανθρωποώρες. Αυτό είναι το εύκολα αναγνωρίσιμο.

Για εμάς τους Πειραιώτες, το Μετρό συμβολίζει την αναγέννηση της πόλης μας και την στρατηγική επαναφορά της στο σύγχρονο γίγνεσθαι.

Αποτελεί το νέο ξεκίνημα του Πειραιά και μια αφετηρία για τα όσα πρέπει να κερδίσει η πόλη μας.

Για αυτό και η παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, στα εγκαίνια του Μετρό του Πειραιά, δείχνουν με έργα και όχι με λόγια, τη στήριξη της κυβέρνησης της ΝΔ στον Πειραιά.

Οι τρεις νέοι σταθμοί Πειραιάς, Μανιάτικα και Δημοτικό Θέατρο, αποτελούν ένα πραγματικό κατασκευαστικό επίτευγμα.

Ειδικά ο σταθμός στο Δημοτικό Θέατρο, όπου οι ειδικοί επιστήμονες του Υπουργείου Πολιτισμού και οι αρχιτέκτονες της Αττικό Μετρό, με μία αρμονική συνεργασία, έχουν αναδείξει τα εντυπωσιακά αρχαιολογικά ευρήματα.

Το βοτσαλωτό δάπεδο, που βρέθηκε κατά την κατασκευή του σταθμού, αποσπάστηκε, συντηρήθηκε και επανατοποθετήθηκε. Επίσης αναδείχθηκε και το υδρευτικό σύστημα του αρχαίου Πειραιά, το οποίο είναι επισκέψιμο, χωρίς να χρειαστεί να αγοράσει κανείς εισιτήριο, καθώς βρίσκεται στην είσοδο του σταθμού.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτά. Το Μετρό, οδηγεί τον Πειραιά στη νέα εποχή. «Ο Πειραιάς αλλάζει και το πρώτο λιμάνι της χώρας αποκτά τη θέση που του αξίζει», όπως πολύ εύστοχα είπε ο κ. Μητσοτάκης.

Στον Πειραιά συναντιούνται πλέον όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς που έχουμε στην Αττική. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι μέσω του σταθμού Μετρό του Πειραιά ενώνονται πλέον οι χερσαίες μεταφορές, με τις θαλάσσιες μεταφορές και τις αεροπορικές μεταφορές

Με το Μετρό συνδέουμε το λιμάνι με το αεροδρόμιο. Φανταστείτε πόσο απλό θα είναι για κάποιον ξένο τουρίστα ή για έναν Έλληνα ταξιδιώτη, που έρχεται στο Ελευθέριος Βενιζέλος και θέλει να πάει στον Πειραιά, σε 55 λεπτά, κατευθείαν στο μεγάλο λιμάνι». Η πόλη μας παράλληλα γίνεται πιο ανθρώπινη, με ένα μέσο πιο μοντέρνο, βιώσιμο καθαρό. Το Μετρό είναι το πλέον προσιτό, το πλέον κοινωνικό, το πλέον λαϊκό και το πλέον φιλοπεριβαλλοντικό μέσο μεταφοράς

Με τους συνολικά έξι σταθμούς της επέκτασης του Μετρό προς Πειραιά, καθώς είχαν παραδοθεί το 2020 και οι τρεις σταθμοί σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια, θα χρησιμοποιούν το Μετρό πάνω από 130.000 επιβάτες.

O Πειραιάς αποκτά πλέον τις υποδομές που του αξίζουν. Το χρέος της κάθε Πολιτείας που σέβεται την αποστολή της είναι να σχεδιάζει και να υλοποιεί πολιτικές που βελτιώνουν την καθημερινότητα κάθε πολίτη. Αυτό αποκτά ιδιαίτερη αξία όταν οι κοινωνίες δοκιμάζονται από διάφορες κρίσεις, όπως αυτές που ζήσαμε και ζούμε: υγειονομικής, οικονομικής και ενεργειακής.

Η ελληνική Πολιτεία και η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη υλοποιεί με συνέπεια ένα στοχευμένο σχέδιο αναβάθμισης των υποδομών. Ένα σχέδιο με ενιαία λογική, αναπτυξιακό και κοινωνικό πρόσημο, προσαρμοσμένο στις εθνικές, περιφερειακές και τοπικές ανάγκες. Ένα σχέδιο, με άμεσα και μετρήσιμα οφέλη για την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής των πολιτών. Και αυτό ήταν και είναι το δικό μας στοίχημα – χρέος απέναντι στους πολίτες και την πατρίδα.

Πηγή

Νεότερη Παλαιότερη